ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبرداد

کاهش ۲۶ درصدی موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: محدودیت‌های کرونایی موجب کاهش ۲۶ درصدی موارد ابتلا به کرونا نسبت به هفته قبل در هرمزگان شد.

بازخبر/ دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(۲۲ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه روز گذشته فوتی بر اثر کرونا در استان نداشتیم، افزود: شمار جان باختگان در استان همان ۹۳۷ نفر باقی ماند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی موجب کاهش ۲۶ درصدی موارد ابتلا به کرونا نسبت به هفته قبل شده و کاهش ۴۵ درصدی نسبت به دو هفته قبل از آن شده است، اظهار کرد: اکنون ۲۴۱ نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

فرشیدی با اشاره به اینکه در سه روز اخیر رعایت نکات بهداشتی بویژه استفاده از ماسک ۵ درصد کاهش یافته است از مردم خواست از ماسک استفاده کنند و از شرکت در تجمعات جدا خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طرح شهید سلیمانی را در کنترل کرونا در استان موثر دانست و عنوان کرد: در این طرح، دو هزار و ۵۶۹ تیم حمایتی از دو هزار و ۲۳۲ بیماران در قرنطینه خانگی مراقبت و حمایت می‌کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *