اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

داوران جشنواره فیلمنامه نویسی انجمن سینماگران هرمزگان معرفی شدند

داوران جشنواره فیلمنامه نویسی انجمن سینماگران هرمزگان معرفی شدند.

بازخبر/ مصیب داوری در گفت و گو با ایسنا، افزود: انجمن سینماگران هرمزگان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با هدف افزایش سطح کمی و کیفی فیلمنامه های تولیدی و همچنین معرفی توانمندیهای سینماگران هرمزگانی در خلق آثار فاخر، اولین جشنواره  فیلمنامه نویسی خود را برگزار می کند.

وی ادامه داد: فیلمنامه های ارسالی باید در پایگاه اینترنتی خانه سینما ثبت و شماره آن در ابتدای نسخه ارسالی درج شود و تعداد فیلمنامه‌های ارسالی مجاز برای هر نفر دو فیلمنامه است.

مدیرعامل انجمن سینماگران هرمزگان با بیان اینکه شرکت در جشنواره برای همه سینماگران هرمزگانی که سابقه حداقل ۳ سال فعالیت هنری در این استان را دارند، آزاد است، اظهار کرد: فیلمنامه‌های ارسالی نباید تولید شده باشند، در صورت عدم رعایت مقررات فوق، فیلمنامه به هیچ عنوان بررسی نخواهد شد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۰ آذرماه ذکر کرد و افزود: لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای فیلمنامه رتبه اول، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای فیلمنامه رتبه دوم و لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای فیلمنامه رتبه سوم برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده است.

داوری در خصوص معرفی داوران این جشنواره بیان کرد: “سید سعید رحمانی” مدرس دروس تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و کارشناسی فیلم‌نامه در دانشگاه سوره، دانشگاه صدا و سیما و دانشکده سینما تئاتر، “حامد سلیمان زاده” دارای مدرک تحصیلی دکترای پژوهش هنر با گرایش مطالعات سینمایی، عضو فدراسیون بین المللی منتقدان جهانی فیلم (فیپرشی)، عضو انجمن فیلم های کودکان اروپا (ECFA) و عضو انجمن فیلم کوتاه ایران و “فرزاد اژدری مفرد” فارغالتحصیل در رشته کارگردانی سینما و کارشناسی ارشد در رشته سینما از دانشکده سینما و تاتر دانشگاه هنر و نویسنده و کارگردان فیلم‌های سینمایی سه داور این جشنواره هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *