آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد

افزایش ابتلا به کرونا در جوانان هرمزگانی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بر اساس آمارها، ۲۰ درصد جان باختگان از هفته گذشته تاکنون نیز در هرمزگان زیر ۴۰ سال بودند.

بازخبر/  دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۱۹ آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: ۳۶ درصد موارد بستری در بخش تنفسی بیمارستان‌های هرمزگان زیر ۴۰ سال هستند و در بخش آی سی یو هم ۳۲ درصد بستری‌ها در سن زیر ۴۰ هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارها، ۲۰ درصد جان باختگان از هفته گذشته تاکنون نیز در استان زیر ۴۰ سال بودند، خاطرنشان کرد: این آمارها نشان می‌دهد که رعایت نکات بهداشتی بین جوانان مناسب نیست.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: مراجعه به موقع یکی دیگر از مواردی است که جوانان در صورت مشاهده علایم باید به آن توجه کنند.

نوروزیان همچنین با اشاره به اینکه روز گذشته در هرمزگان هیچ مورد فوتی کرونا ثبت نشد، بیان کرد: اکنون ۱۵۳ نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد:  تاکنون ۱۰۵ هزار و ۸۸۷ آزمایش کووید ۱۹ در استان انجام شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *