ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نوروزی: اصلاحات خاصی در بودجه ۱۴۰۰ اعمال می‌کنیم

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه باید بودجه عمومی دولت ۴۰۰ هزار میلیارد بسته شود، گفت: رقم ۸۵۰ هزار میلیاردی که دولت برای بودجه عمومی در نظر گرفته، اشتباه است و به معنی بدهکار کردن دولت است.

بازخبر/  حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا، درباره ویژگی های لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: این لایحه بودجه لایحه ای صحیح نیست، با توجه به شرایط کشور آن چه ما از بودجه سال گذشته نقد کردیم به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان نرسید، آن وقت چگونه با چنین وضعیتی بودجه عمومی ۸۵۰ هزار میلیارد بسته شده؟ یعنی لایحه بودجه هنوز اجرایی نشده با کسری بودجه مواجه هستیم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس عنوان کرد: با این لایحه بودجه، دولت آینده بدهکار می شود. برای اینکه این ۸۵۰ هزار میلیارد تومان محقق شود فروش روزانه دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت دیده شده که با این وضعیتِ تحریم ها آیا این میزان فروش نفت امکان پذیر است؟ یا قیمت دلار را در کانال ۱۱ هزار تومان پیش بینی کردند آن هم در حالی که اکنون قیمت دلار در بازار آزاد در کانال ۲۵ هزار تومان قرار دارد، قطعا قید کردن قیمت برای دلار در لایحه بودجه اشتباه است.

نوروزی اضافه کرد: ما با این بودجه بندی مخالف هستیم و اصلاحات خاصی در آن اعمال خواهیم کرد، ما باید بودجه عمومی را روی ۴۰۰ هزار میلیارد ببندیم، چرا که رقم ۸۵۰ هزار میلیارد اشتباه و به معنی بدهکار کردن دولت است.

لایحه بودجه ۱۴۰۰ روز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه تقدیم مجلس شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *