چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی میناب:

اجرای شبکه آبیاری نوین موجب تحول عظیمی در بخش کشاورزی میناب می‌شود

استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه ۳۷۰۰ هکتاری آبیاری نوین در شاخه شمالی میناب بازدید کرد.

بازخبر/   صبح امروز یکشنبه (۱۶ آذر ماه) فریدون همتی استاندار هرمزگان به همراه حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،  علی باقرزاده همائی رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، مجید سلحشور سرپرست فرمانداری ویژه میناب، عباس مویدی معاون سازمان و  مدیر جهادکشاورزی میناب و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه ۳۷۰۰ آبیاری نوین در شاخه شمالی میناب بازدید کردند.

معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی میناب در حاشیه این بازدید، گفت: با انتقال و تخصیص حقابه پایدار از سد شمیل، طراحی و اجرای شبکه آبیاری نوین در سطح ۳ هزار و ۷۵۴ هکتار از اراضی پایاب شاخه شمالی شبکه میناب با اعتباری بالغ ۹۰ میلیارد و با هدف ساماندهی، تجهیز و توسعه سامانه های نوین آبیاری در راستای بهره برداری بهینه از منابع آبی و توسعه کشاورزی در اراضی تعاونی تولید تیرور و بخشی از اراضی تعاونی گوربند انجام شده است.

عباس مویدی اظهار کرد: تا قبل از انتقال آب از سد شمیل، منابع آب محدوده طرح از سرریز مازاد سد استقلال و چاه ها تامین می شد که با توجه به خشکسالی در دهه‌های اخیر و افت محسوس کیفی و کمی چاه های منطقه و عدم اطمینان از حقابه پایدار، عملا بخش وسیعی از اراضی بصورت آیش رها شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تحول عظیمی در توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی در منطقه و تامین امنیت غذایی بوجود آمده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *