ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی/فروش سیمان های تاریخ مصرف گذشته در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳ هزار و ۶۹۹ تن سیمان تاریخ مصرف گذشته به ارزش ده میلیارد ریال در استان خبرداد.

بازخبر/ سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۱۱ آذرماه) در تشریح این خبر گفت:  در راستای برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضائی در قالب اکیپ گشت مشترک و در معیت کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در گمرک شهید رجایی بازدید کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد مقدار ۳ هزار و ۶۹۹ تن سیمان پرتلند در خرداد ماه سال جاری به کشور قطر صادر و با توجه به انقضاء تاریخ آن‌ها(سال ۲۰۱۸)، سیمان ها به کشور عودت می شود و مسئولین کارخانه با سوءنیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیرقانونی سیمان‌ها به شرکت‌های بتن سازی شهرستان کرده اند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات پرونده تکمیلا به همراه متهم جهت کسب تکلیف قضائی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد: ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *