اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد

بندرعباس همچنان در وضعیت قرمز کرونایی/چهار مرکز تشخیص کرونا آماده تست گیری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شهر بندرعباس چهار مرکز تشخیص کرونا آماده تست گیری از شهروندان هستند.

بازخبردکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۱۱ آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: شهروندان بندرعباسی برای انجام تست کرونا به مرکز توحید واقع در بلوار علی ابن ابیطالب شهرک توحید، مرکز سید مظفر به نشانی نایبند شمالی- کوچه امامزاده سیدمظفر، مرکز ۲۲ بهمن واقع در کوی ۲۲بهمن- کوچه کوثر ۶ جنب مرکز بهداشت و مرکز شهید کاتبی به نشانی کوی ملت (۲۵۰۰دستگاه) کوچه سلمان ۵ مراجعه کنند.

وی زمان مراجعه به این مراکز را در روزهای عادی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ و در روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ دانست و عنوان کرد: شهروندان در دیگر شهرستان‌های استان نیز برای انجام تست کرونا به مراکز درمانی همان شهرستان مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین در خصوص وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان اظهار کر: از ۱۳ شهرستان استان هرمزگان یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

نوروزیان بیان کرد: اکنون شهرستان بندرعباس در وضعیت قرمز قرار دارد و شهرستان‌های رودان، حاجی آباد، پارسیان، بندرخمیر، قشم و بستک در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های میناب، سیریک، بندرلنگه، بشاگرد، جاسک و بوموسی نیز در وضعیت زرد هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۹۰۸ نفر رسید، اضافه کرد: اکنون ۲۰۱نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان هرمزگان بستری هستند که از این شمار ۵۹نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۸نفر از آنها وخیم است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *