اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
بازیکن اسبق استقلال تهران:

مجبورم به عمان بروم/هیچگاه قدر داشته‌های خود را نمی‌دانیم

بازیکن هرمزگانی اسبق تیم ملی ایران و استقلال تهران گفت: وقتی می بینیم در فوتبال هرمزگان هیچ توجهی نمی شود و هرچه می گوییم گوش شنوایی وجود ندارد مجبور به رفتن به عمان هستم.

 بازخبر/   عباس سرخاب، ستاره اسبق تیم استقلال تهران به عنوان جدیدترین لژیونر فوتبال ایران اما در مقام سرمربی راهی عمان می شود تا هدایت تیم نادی جعلان این کشور را در رقابت های لیگ دسته اول عمان برعهده بگیرد.

سرخاب در گفت و گو با ایسنا، افزود: در صحبت هایی که با مسئولان باشگاه جعلان صورت گرفت برنامه ای سه ساله برای این تیم ترسیم و برنامه ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه در تلاشیم در برنامه ای سه ساله این به لیگ برتر عمان صعود کند و در سطح نخست این کشور توپ بزند، تصریح کرد: با صحبت های صورت گرفته با مدیرعامل باشگاه فصل به فصل پیش می رویم و در این راه با برنامه ریزی اصولی سعی داریم به هدف اصلی خود برسیم.

سرخاب با اشاره به اینکه رقابت های لیگ یک عمان با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می شود، اضافه کرد: نگاه مسئولان باشگاه جعلان به داشته های خود است و با سرمایه گذاری بر روی نیروهای بومی چه در بحث بازیکن و چه در بحث مربی سعی دارند به پرورش استعدادها و اتکا به داشته های خود بپردازند و یکی از مأموریت های بنده در عمان همین انتقال تجربه است.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران با بیان اینکه امکانات و زیرساخت های باشگاه جعلان بسیار مطلوب است و از لحاظ ورزشگاه، سالن بدنسازی و سرپوشیده و استخر و نیازهای یک باشگاه حرفه ای کمبودی نداریم، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال عمان سالیانه مبلغی مشخص و یکسان به تمامی باشگاه های حرفه ای فوتبال عمان می پردازد تا با اتکا بر آن علاوه بر ایجاد زیرساخت ها به توسعه فوتبال در شهرهای مختلف بپردازد.

وی ادامه داد: تمامی تیم ها به کل شهر تعلق دارد و به نوعی به طور مثال جعلان به تمامی مردم این شهر متعلق است و تعصب خاصی در بین هوادارانش دارد و تلاش همه برای موفقیت این تیم به کار بسته می شود و کسی خود را جدا از این تیم نمی داند.

سرخاب بزرگترین برنامه فوتبال کشور عمان را در پرورش نیروی انسانی دانست و اظهار کرد: حضور فردی مانند برانکو در تیم ملی این کشور خود گواه این موضوع است و از بنده هم خواسته شده در شهر جعلان و این تیم به پرورش استعدادها بپردازم.

این پیشکسوت هرمزگانی با اشاره به اینکه در عمان ماه به ماه وضعیت تیم بررسی می شود و در خصوص وضعیت کادرفنی و بازیکنان ارزیابی صورت می گیرد، عنوان کرد: فوتبال عمان آینده درخشانی دارد و با سرمایه گذاری که در این کشور بر روی فوتبال صورت می گیرد به طور حتم در آینده حرف های بیشتری از فوتبال عمان شنیده خواهد شد.

سرخاب با گلایه از عدم توجه به فوتبال و پیشکسوتان در کشورمان به ویژه استان هرمزگان، تصریح کرد: هیچگاه قدر داشته ها و پیشکسوتان خود را نمی دانیم و همواره دنبال خودزنی بوده و هستیم و سعی در کتمان داشته های خود داریم.

وی با بیان اینکه چه کسی راضی است خانه و خانواده خود را رها کند و در کشوری دیگر فعالت کند، افزود: وقتی می بینیم در فوتبال هرمزگان هیچ توجهی نمی شود و هرچه می گوییم گوش شنوایی وجود ندارد مجبور به رفتن به عمان هستم.

سرمربی تیم جعلان عمان با اشاره به اینکه امیدوارم دستگاه های نظارتی نگاه جدی تری در ورود به بحث ورزش و فوتبال در هرمزگان داشته باشند، خاطرنشان کرد: چرا مسئولان هرمزگان از استاندار گرفته تا مدیرکل ورزش و جونان در بحث فوتبال منفعل عمل می کنند و حال و روز فوتبال استان هرمزگان با وجود این همه توانمندی اینگونه است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *