چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

تداوم محدودیت های تردد دریایی در جزیره قشم منوط به تصمیمات کمیته استانی کرونا

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به اعمال محدودیت تردد بر اساس تصمیمات متخذه در ستاد ملی کرونا در بنادر شهید ذاکری قشم، پل و لافت اظهار کرد: تردد در این مسیرها از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

 بازخبر/ علی اشتری ظهر امروز(۹ آذرماه) با اشاره به ابلاغیه ستاد ملی کرونا و تصمیمات متخذه درکمیته استانی بیان کرد: براساس این ابلاغیه نحوه فعالیت بنادر مسافری، گردشگری و حمل و نقل ضروری در جزیره قشم از تاریخ یکم آذرماه به مدت دو هفته با محدودیتهای جدی در حال انجام است.

وی این محدودیتها را شامل تغییر و کاهش تردد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ در بنادر شهید ذاکری، پل و لافت، تعطیلی کلیه اسکله های گردشگری و اجرای فاصله گزاری اجتماعی در شناورها ( کاهش  ظرفیت شناورها )عنوان کرد و گفت: جلوگیری از سفرهای غیر ضروری و خروج شهروندان از بنادر ممنوع و از ورود گردشگران به جزیره قشم نیز در این ایام ممانعت به عمل آمده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی به شناورهای متردد به جزیره لارک و هرمز نیز اشاره داشت و اظهارکرد: سرویس دهی این مسیرها از قشم برای جزیره لارک روزهای شنبه، دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۸ صبح و ۱۶ بعدازظهر و سرویس های جزیره هرمز همه روزه ساعت ۷ و ۱۴ صورت می پذیرد.

وی تاکید کرد: این خدمات مختص بومیان منطقه است و از هرگونه ارائه خدمت به گردشگران در این ایام معذور هستیم.

اشتری تداوم این محدودیتها را منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا دانست و گفت: در صورت ابلاغ تصمصیمات جدید از سوی این ستاد اعمال محدودیت های تردد در بنادر قشم تمدید و تا رسیدن به شرایط مطلوب ادامه خواهد یافت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *