ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رونق بازار گوشت قرمز در هفته اول هر ماه

ایلنا نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفند گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوسفندی با قیمت ۱۰۸ تا ۱۱۲ هزار تومان بین مغازه‌داران توزیع می‌شود و آن‌ها معمولا با ۱۰ درصد سود آن را عرضه می‌کنند.

 بازخبر/  علی‌اصغر ملکی، با بازار گوشت قرمز را کم رونق توصیف کرد و افزود: شرایط به نحوی شده است که مردم تنها در هفته اول هر ماه پس از دریافت حقوق می‌توانند گوشت قرمز خریداری کنند و پس از آن بازار از رمق می‌افتد.

وی ادامه داد: پس از هفته اول نیز خرید صورت می‌گیرد، اما خریدها ضعیف است.

ملکی قیمت توزیع هر کیلوگرم لاشه گوسفندی برای مغازه‌داران را ۱۰۸ تا ۱۱۲ هزار تومان عنوان کرد و افزود: معمولا مغازه‌داران با احتساب  سود ۱۰ درصدی گوشت را به دست مشتری می‌دهند.

وی قیمت خرید هر کیلوگرم دام زنده از دامدار را کمی بیش از ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

به گفته ملکی؛ قیمت در نقاط مختلف کشور تقریبا یکسان است و تنها ۱ تا ۲ هزار تومان اختلاف قیمت وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کمبودی در عرضه دام زنده نداریم، گفت: تولید دام در کشور به میزان کافی انجام می‌شود و در حال حاضر کمبودی در میادین عرضه دام زنده دیده نمی‌شد.

ملکی یادآور شد:  با توجه به نوسانات آب و هوایی در روزهای پاییزی، به دلیل بارندگی این احتمال وجود دارد که در مقطعی از زمان جابه جایی به کندی انجام شود و کمبود عرضه اتفاق بیافتد.

وی افزود: در زمان بارندگی حمل و نقل مختل شده یا به کندی و با نرخ بالا انجام می‌شود که بر بازاررسانی دام اثرگذار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *