اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

شهر جاسک همچنان بدون شهردار/همه در انتظار امضای استاندار

شهرداری جاسک در حال حاضر به دلیل نبود شهردار در بلاتکلیفی مطلق به سر می برد و فرآیند حکم شهردار این شهر به درازا کشیده است.

بازخبر/  پس از برکناری شهردار سابق شهر جاسک در شهریورماه سالجاری شورای اسلامی شهر بندرجاسک گزینه نهایی را با حداکثر آرا انتخاب و برای صدور حکم به استانداری معرفی کرد ولی متاسفانه شهرداری این شهر قریب به بیش از ۲ ماه است که با سرپرستی اداره می شود.

این شهرستان تنها بندر استان هرمزگان که هم اکنون میزبان عظیم ترین پروژه های زیر ساختی کشور محسوب می شود اما افسوس از بی مهری ها؛ عدم تخصیص اعتبار سالیانه برای زیر ساخت محلات، عملیات طرح های عمرانی شهر، افزایش بی حد و اندازه سگ های ولگرد، عدم ساماندهی ساحل، آسفالت کوچه ها و خیابان ها و … که اگر از نزدیک به چهره این شهر و بندر تاریخی نگاه کنیم، تاسف می خوریم.

بسیاری از مردم پس از مراجعه به شهرداری جاسک متوجه می‌شوند که این شهرداری با وجود سرپرست حتی از پاسخ به نامه های که نیاز به امضای شهرداری دارد عاجز و این باعث نارضایتی شدید مردم این شهر شده است، گناه مردم چیست و چرا باید بلاتکلیف باشند؟

یکی از شهروندان جاسکی در این باره به خبرنگار ایسنا، گفت: محله‌ی یکبنی از قدیمی ترین و پرجمعیت ترین محلات شهر جاسک فاقد حداقل امکانات شهری از قبیل جدول کشی، آسفالت و وجود فضای سبز و پارک است اما متاسفانه صدایمان به جایی نمی رسد و زبانمان از تکرار این مشکلات مو در آورده است.

سحر عابدینی، یکی دیگر از شهروندان جاسک نیز در این باره می گوید: وقتی به شهرداری زنگ زده و از وضعیت نظافت شهر انتقاد می کنیم، متاسفانه می گویند شهر از نظر نظافت مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه بوی بد زباله ها واقعا آسایش ما را سلب کرده و از بوی متعفن زباله ها در محله یک دقیقه نمی توان به بیرون رفت، افزود: سطل آشغال را در مجاورت منازل قرار داده اند و سبب شده اضافه بر بوی آزار دهنده، از دست حیوانات و حشرات نیز آرامش نداشته باشیم و همچنین از اینکه کسی به ما اعتنایی نمی کند، خسته شده ایم.

در همین رابطه رئیس شورای اسلامی شهر جاسک به خبرنگار ایسنا، گفت: همانطور که می دانید انتخاب شهردار با اکثریت آرا توسط اعضای شورا انتخاب می شود و حکم فعالیت آن توسط استاندار صادر خواهد شد.

علی میری پور ادامه داد: پروسه انتخاب شهردار قانونی انجام شد و تائید کمیته تطبیق به شورا آمده اما در انتظار صدور حکم از سوی استانداری هستیم و عملأ از دسترس شورا همه چیز خارج است و چشم انتظار استانداری هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *