ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش:

غفلت از کرونا نتایج جبران‌ناپذیری به همراه دارد

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اعلام خبر فوت ۲۱ امین فرد فرد به دلیل کرونا گفت:این فرد مسافر بوده است پس می طلبد که رفت و آمدها و مسافرت بدون ضرورت انجام نشود یا به حداقل برسد.

بازخبر/    دکتر محمدرضا رضانیا صبح امروز(۶ آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بیش از ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و هنوز دارویی قطعی برای آن کشف نشده است این بحران باعث شده بسیاری از رویدادها ملی مذهبی و جهانی برگزار نشود و یا با محدودیت و یا با رعایت حداکثری  پروتکل های بهداشتی برگزار شود زیرا غفلت در این زمینه می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به ثبت بیست و یکمین فوتی کرونا در کیش، اضافه کرد: این فرد مسافر بوده و از ساکنین کیش نبوده است و می طلبد که رفت و آمدها و مسافرت بدون ضرورت انجام نشود یا به حداقل برسد.

سخنگوی شورای سلامت کیش بیان کرد: باید بپذیریم در این شرایط هر بیماری را با علائم مشابه باید فرض بر کرونا گذاشت و با مراجعه به پزشک، شدت بیماری و درگیری ریه را مشخص کرد که پس از مشخص شدن موضوع لازم است ضمن رعایت قرنطینه و مراقبت از اطرافیان، ضرورت شروع درمان یا بستری مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین از مردم در خواست کرد از برپایی دورهمی، تجمع، تردد غیر ضروری در سطح شهر و خروج بدون ماسک از منزل خودداری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *