اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون تیراندازی و منطقه آزاد کیش؛

مونسان:کیش را به پایگاه ورزش تیراندازی تبدیل می کنیم

در جهت توسعه همکاری‌های ورزشی، فدراسیون تیراندازی و سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 باز خبر,در جهت توسعه همکاری‌های ورزشی، فدراسیون تیراندازی و سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: در ادامه حمایت‌هایی که سازمان مناطق آزاد در سال‌های گذشته از ورزش کشور داشته است، با آغاز همکاری‌های منطقه آزاد کیش و فدراسیون تیراندازی شاهد پیشرفت این رشته در این منطقه خواهیم بود.

علی‌اصغر مونسان افزود: تیراندازی یکی از رشته‌هایی است که به آرامش نیاز دارد و جزیره کیش یکی از شعارهایش، جزیره آرامش است، بنابراین موقعیت خوبی خواهد بود که این رشته توصیه‌شده در دین اسلام فعالیت خود را گسترش دهد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به فضای آرام این جزیره، در آینده‌ای نزدیک شاهد برپایی اردوها و رقابت‌های تیراندازی باشیم.

مونسان تصریح کرد: با همکاری بین فدراسیون تیراندازی و سازمان منطقه آزاد کیش، زمینه توسعه این رشته ورزشی در جزیره کیش افزایش خواهد یافت تا با جذابیتی که در این رشته وجود دارد، کیش را به پایگاه ورزش تیراندازی تبدیل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری فدراسیون تیراندازی و هیئت کیش در گام اول، رقابت‌های کشوری را در جزیره برگزار می‌کنیم و در گام نهایی سایت اهداف پروازی با تمام استانداردهای جهانی تا آخر امسال احداث و به بهره‌برداری می‌رسد

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *