ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

باشگاه‌های ورزشی متخلف در تعطیلی دو هفته ای بندرعباس پلمب می‌شوند

سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان از پلمب باشگاه‌های متخلف در تعطیلی دو هفته ای اماکن ورزشی شهرستان بندرعباس خبر داد.

ریحانه مرادی در گفت و گو با ایسنا، گفت: باشگاه ها و اماکن ورزشی متخلف و بی توجه به ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان بندرعباس پلمب می شوند.

بازخبر/   وی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص تشدید محدودیت های کرونایی و اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به منظور جلوگیری و کنترل شیوع بیماری، فعالیت کلیه باشگاه ها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در سطح شهرستان بندرعباس از تاریخ یکم تا چهاردهم آذرماه ممنوع است.

مرادی بیان کرد: با توجه به بازرسی های دوره ای صورت گرفته از اماکن ورزشی در دوران کرونا با هدف سالم سازی اماکن ورزشی و ارتقا سطح کیفیت ارائه خدمات به ورزشکاران، رصد باشگاه های ورزشی در ایام تعطیلات توسط بازرسین این کمیته همچنان در حال انجام است.

سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه هایی که بی توجه به ابلاغیه های ارسالی همچنان فعالیت خود را ادامه می دهند پلمب خواهند شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *