ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ناحیه صنعتی در جزیره بوموسی راه اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان از آغاز فرآیند مطالعات اولیه جهت احداث یک ناحیه صنعتی در جزیره بوموسی خبر داد.

 بازخبر/   سیدامیر امیری‌زاد صبح امروز(سوم آذرماه) در خصوص نشست مشترک با فرماندار شهرستان بوموسی ضمن اعلام این خبر افزود: مجوزهای لازم  برای راه‌اندازی این ناحیه صنعتی صادر شده و زمینی به مساحت ۲۴ هکتار جهت احداث ناحیه صنعتی بوموسی مکانیابی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان با بیان اینکه مطالعه و طراحی این ناحیه صنعتی در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار و به درخواست سرمایه گذاران برای احداث واحد صنعتی و در جهت مسکونی سازی جزیره، این ناحیه صنعتی احداث خواهد شد.

امیری‌زاد ایجاد و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی را از جمله برنامه‌های اصلی این شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد با ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید، زمین مورد نیاز سرمایه گذاران در استان تامین شده و تحقق این امر موجبات رونق تولید و افزایش اشتغال در استان را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در تمام شهرستان‌های هرمزگان مستقر هستند که از این تعداد، ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده و ۸ شهرک و ناحیه صنعتی در حال احداث است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *