چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

استارت‌آپ‌های بازار کار تخصصی آنلاین در بندرعباس راه اندازی شد

استارت‌آپ‌های بازار کار تخصصی آنلاین توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس راه اندازی شد.

 بازخبر/   سرگروه تیم دانشجویی این استارت‌آپ  افزود: دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد بندرعباس با همراهی گروه کامپیوتر و حمایت پارک علم و فناوری استان هرمزگان‌، پلتفرم استارت‌آپی با ایده‌محوری بازار کار تخصصی آنلاین را طراحی و برنامه‌نویسی کردند.

محمدرضا کمالی با بیان اینکه فعالیت این پلتفرم با نام شتاب فا و آدرس اینترنتی shetabfa.com به‌صورت کشوری آغاز شده و تاکنون بسیاری از سایت‌های کشوری نیز حامی این پلتفرم شدند، اظهار کرد: در شتاب فا، کارفرمایان پروژه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند و نیروهای دورکار قیمت و زمان احتسابی خود را به کارفرما اعلام می‌کنند و اینگونه رقابت بر سر پروژه آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در نهایت کارفرما از میان‌ پیشنهادهای‌ ارسالی، یک نیروی‌دورکار را انتخاب کرده، مبلغ را تمام و کمال پرداخت می‌کند و پروژه خود را به او می‌سپارد، اما مبلغ به‌طور مستقیم به حساب نیرو دورکار واریز نمی‌شود و در حساب نیروی دورکار به صورت قفل شده باقی می‌ماند.

کمالی با اشاره به اینکه در این طرح، کارفرما و نیروی‌دورکار در میزکار گفتگو روبه‌روی هم درباره پروژه موردنظر؛ صحبت و تبادل نظر می‌کنند، تصریح کرد: زمانی که نیروی دورکار  پروژه را تکمیل کرد، کارفرما می‌تواند با دیدن و تایید پروژه مبلغ  توافق شده را به حساب نیروی کار واریز کند.

وی با تشریح فعالیت‌های شتاب فا بیان کرد: فعالیت‌های شتاب فا در زمینه‌های تایپ، تولید محتوا، ترجمه و ویرایش، مباحث آموزشی، طراحی‌وب، گرافیک، برنامه‌نویسی، سئو و بهینه‌سازی بوده و افراد می‌توانند به‌صورت کارفرما و یا نیروی‌دورکار در پلتفرم ثبت‌نام کنند.

کمالی افزود: امروزه دورکاری در حال گسترش است؛ در حالی که تعداد زیاد نیروهای دورکار فعال وجود دارد، افرادی هستند که تصمیم دارند دورکاری را آغاز کنند و در حال بررسی آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و مواجهه‌ افراد جویای کار  با بازار کار ضعیف امروزی، بسیاری از فارغ‌التحصیلان جدید به دورکاری روی می‌آورند تا شغل مورد نظر خود را پیدا کنند، در حالی که‌ آنان با دورکاری می‌توانند به سرعت شروع به کار کنند.

سرگروه تیم دانشجویی این استارت‌آپ ادامه داد: فارغ التحصیلان اغلب با کارهای پیش پا افتاده و دستمزد کم روبرو هستند که با دورکاری خودشان تصمیم خواهند گرفت تا چه حد درآمد کسب کنند.

کمالی در پایان اظهار کرد: شتاب فا رابط تقاضا و اجراست‌ و هر کاری که بتوان در بستر اینترنت انجام داد در این بازار کار انجام می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *