ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نرخ کرایه ترددهای دریایی در هرمزگان افزایش یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت : در جلسه ستاد استانی کرونا “با در نظر گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شناورها” مصوب شد اجرای پروتکل های بهداشتی در شناورهای مسافری الزامی است.

 بازخبرشب گذشته(دوم آذرماه) بیستمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و اعضای کارگروه در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در این جلسه گفت: در جلسه ستاد استانی کرونا “با در نظر گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شناورها” مصوب شد اجرای پروتکل های بهداشتی در شناورهای مسافری الزامی است.

وی اضافه کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان وظیفه نظارت بر روی کشتی‌ها و شناورها را بر عهده دارد و باید اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدها و فعالیت‌های تحت سرپرستی خود را مورد پایش و نظارت و حتی اعمال مقررات کند.

ایرج حیدری کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها را از جمله عوامل مهم رضایتمندی مردم دانست و عنوان کرد: باید به صورت مداوم و مستمر این نظارت ها و بازرسی ها شکل بگیرد و با متخلفان و مخلان امنیت اقتصادی برخورد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان نیز در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان، از برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان هرمز گان خبر داد.

خلیل قاسمی با بیان اینکه با پیگیری‌های مستمر سازمان در خصوص تأمین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد، اظهار کرد: نمایندگی‌های که عامل پخش مواد غذایی در سطح استان هستند در حال جذب روغن نباتی مورد نیاز شهروندان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان افزود: با مصوبه تنظیم بازار استان و پیگیری جدی سازمان صنعت معدن و تجارت استان در حال حاضر نمایندگی‌های پخش از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم با اشاره به تولید و توزیع روغن خوراکی در استان تصریح کرد: سهمیه ای که اخیرا به استان اختصاص یافته خوب بود و ما در بخش تامین روغن خانوارها مشکلی نداریم.

قاسمی با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، اظهار کرد: رعایت قیمت مصوب روی کالا الزامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از “عدم عرضه و گرانفروشی” با سامانه تلفنی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در سطح استان هرمزگان نداریم.

قاسمی در پایان گفت: با مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، مسئولیت ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شد. بر این اساس، این وزارتخانه مسئولیت دارد با ذخیره سازی به موقع از افزایش قیمت میوه‌ها توسط واسطه ها در شب عید جلوگیری به عمل آورد.

 براساس مصوب ستاد تنظیم باز استان نرخ مصوب برای سفرهای دریایی مرکز استان از دوم آذرماه از مسیر بندرعباس به قشم و بالعکس برای مسافران قشموند ۲۵هزار تومان و برای گردشگران ۳۵هزار تومان تعیین شده است. علاوه بر این، مسیر بندرعباس به هرمز و بالعکس برای مسافران هرمزوند ۱۰هزار تومان، برای دانشجویان ۱۵ هزارتومان و برای گردشگران ۳۵ هزارتومان است و مسیر هرمز به قشم و بالعکس برای قشموند و هرمز وند ۱۵هزار تومان و برای گردشگران ۳۵ تومان اعلام شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *