ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مسئول کمیته پارکور استان هرمزگان:

پارکور هرمزگان قابلیت اخذ سهمیه در المپیک ۲۰۲۴ را دارد

مسئول کمیته پارکور استان هرمزگان با اشاره به اینکه قرار است در المپیک ۲۰۲۴ رشته پارکور اضافه شود، اظهار کرد: این رشته روند رو به رشدی دارد و هرمزگان این ظرفیت را دارد از الان برای حضور نماینده ای در این رقابت ها برنامه ریزی کند.

بازخبر/نازنین زرینی عباسی ، با اشاره به اینکه پارکور یک شیوه زندگی به سبک ورزشی است که هیجان زیادی را در بر می گیرد، افزود: پارکور هنر جابجایی از نقطه ای به نقطه دیگر در کمترین زمان و با سریع ترین امکان و در واقع کمک رسانی و امداد نجات است.

وی با بیان اینکه پارکور محدودیتی ندارد و تمامی سنین می توانند پارکور را آموزش ببینند، خاطرنشان کرد: اما برای برخی سنین چیزی به نام حرفه ای آموزش دیدن  وجود ندارد  و بیشتر روی آمادگی جسمانی و بدنسازی پارکور تمرکز می شود.

زرینی عباسی در خصوص امکانات مورد نیاز برای رشته پارکور، اظهار کرد: هرچه بیشتر ایمن بودن و کامل بودن سالن یا مجموعه ورزشی و حرفه ای بودن باشگاه پارکور به تشک ایمنی، باکس آموزشی، یک بیس تمرینی درون خود باشگاه برای حرفه ای ها که این بیس خودش شامل یک باشگاه مجزا برای افراد حرفه ای، وجود یک پیست بادی برای ثابت کردن حرکات است.

وی ادامه داد: لباس پارکورکارا لباس خاص و مشخصی نیست و یک پارکور کار نیاز به یک لباس کاملا راحت و به زبان ساده لباس اس لش آزاد دارد.

مسئول کمیته پارکور استان هرمزگان با اشاره به اینکه تمامی ورزش‌های هیجان انگیز خطرات خاص خودش رو دارد اما پارکور زمانی که یک مربی حرفه ای وجود داشته باشد برای شخصی که در حال آموزش است هیچ خطری به همراه ندارد، اضافه کرد: شخص به راحتی و بدون هیچ آسیبی می تواند برای مدت خیلی طولانی آموزش ببیند و بعد از مدتی بدون نیاز به مربی خود شخص شروع به ساخت حرکات کند.

وی با بیان اینکه مربی طبق وضعیت جسمانی شخص آموزش‌هایی صورت می گیرد که هیچ خطری برای سلامتی شخص وجود نداشته باشد، خاطرنشان کرد: پارکور در تقویت سیستم ایمنی و اسکلتی بدن نقش مفیدی را ایفا می‌کند و شخص را قوی تر و استقامت آن شخص را بیشتر از پیش می‌کند و قطعا یک ورزش هیجان انگیز باعث می شود که یک جوان ذهنی آزاد داشته باشد و همین باعث به وجود آمدن شور و نشاط در جوان خواهد شد.

زرینی عباسی با اشاره به اینکه پارکور از ورزش‌های پرهیجان و پرتحرک بوده و علاقه‌مندان به آن از پارکور به بهترین نحو استقبال می‌کنند و نیاز است متولیان نیز در زمینه رشد آن حمایت کنند، بیان کرد: قرار است در المپیک ۲۰۲۴ رشته پارکور اضافه شود زیرا این رشته روند رو به رشدی دارد و هرمزگان این ظرفیت را دارد از الان برای حضور نماینده ای در این رقابت ها برنامه ریزی کند.

مسئول کمیته پارکور استان هرمزگان با بیان اینکه برنامه های زیادی در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم این رشته ورزشی پرتحرک را در استان هرمزگان جا بیندازیم، عنوان کرد: امیدوارم با تعامل و همکاری خانواده پارکور در هرمزگان و هماهنگی با مجموعه ورزش و جوانان استان هرمزگان بتوانیم فصل جدیدی را برای این ورزش در هرمزگان رقم بزنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *