اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

سهمیه ارزی ۲۰ میلیون دلاری واردات پیله وران استان هرمزگان ابلاغ شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۲۰میلیون دلار سهمیه ارزی واردات پیله وران این استان در سال جاری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به گمرکات ابلاغ شد.

بازخبر/ محمد عباسی صبح امروز(دوم آذرماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا ضمن حفظ سهمیه موجود پیله‌وری بتوانیم سهمیه بیشتری را برای پیله وران استان در سال‌های آتی جذب کنیم.

عباسی اظهار کرد: حسب ماده ۲۰ قانون مقررات صادرات و واردات، دارندگان کارت پیله وری می توانند نسبت به صادرات کالاهایی که صادرات آنها مجاز بوده، به کشورهای همسایه صادرکنند و در مقابل کالاهای صادره شده کالاهای مجاز و مورد نیاز را وارد کشور کنند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده در ازای صادرات کالا از مبادی مرزی هرمزگان واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز استان تامین می شود.

عباسی ادامه داد: واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به ظرفیت‌های مرزی موجود، این استان در محقق شدن این مهم نقش بسزایی ایفا می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *