ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

برگزاری مراسم عروسی و ختم در سراسر استان ممنوع است

فرمانداران، بخشداران و دهیاران مسئول مستقیم رعایت مصوبات ستاد هستند
فعالیت های واحدهای تولیدی و عمرانی نباید متوقف شود

بازخبر/استاندار هرمزگان با تاکید بر اجرای دقیق و درست مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فرمانداران، بخشداران و دهیاران را مسئول نظارت مستقیم بر رعایت مصوبات این ستاد، به ویژه در زمینه ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ختم دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا امروز به ریاست استاندار هرمزگان برگزار شد.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این نشست، با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند  از امروز اول آذرماه، ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی به‌عنوان اصول ضرروی پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: فرهنگ مردم هرمزگان و نگاه درستی که به این مسئله دارند باعث شده با رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی که مانع اصلی قطع چرخه کرونا محسوب می شوند، طی چند هفته اخیر شرایط نسبی قابل قبولی به ویژه به لحاظ آمار تعداد فوتی در استان داشته باشیم.

وی افزود: اگرچه این تعداد مرگ و میر محدود هم به هیچ وجه برای مجموعه علوم پزشکی و ستاد استانی قابل قبول نیست و امیدواریم یکایک مردم برای تحقق شعار «هرمزگان بدون کرونا» تلاش کنند.

استاندار هرمزگان با درخواست از ائمه جمعه، علما، نخبگان و رسانه ها به‌منظور تببین و تشریح این شعار، گفت: در این طرح یکایک آحاد جامعه اثرگذار هستند و باید ابتدا خود و خانواده را نسبت به رعایت اصول پیشگیری ملزم بدانیم.

همتی، افزود:  مشارکت جمعی در زمینه رفع یک تهدید همه جانبه که کلیه فعالیت ها را به نوعی تحت تأثیر قرار داده، می تواند زمینه نابودی این ویروس منحوس را سرعت ببخشد.

رییس قرارگاه و ستاد استانی مبارزه با کرونا، با توصیه به رعایت محدودیت های اخیر اعلام شده از سوی ستاد ملی، بیان داشت: مردم باید مراجعه حضوری به ادارات را کمتر کنند.

وی با اشاره به مصوبات امروز ستاد استانی گفت: برگزاری مراسم عروسی و مجلس ختم در سراسر استان ممنوع است و با بانیان این مراسم ها برخورد قضایی خواهد شد.

همتی اضافه کرد: امیدواریم با تکیه به قانون و رعایت الزامات و محدودیت های مصوب شده ستاد ملی و استانی از سوی مردم، نیاز به اقدامات سلبی نباشد، اما دهیاران، بخشداران و به‌ویژه فرمانداران در این زمینه مسئولیت مستقیم دارند و باید نظارت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده و آمارهای اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، غالب افرادی که نتیجه نمونه گیری کرونا از آن ها مثبت اعلام شده، در مراسم عروسی، ختم و دورهمی های خانوادگی به این بیماری مبتلا شده اند و باید از انجام کلیه فعالیت های غیرضروری اجتناب شود.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: فعالیت واحدهای تولیدی و تمام فعالیت های عمرانی باید با قوت و مانند گذشته با رعایت پروتکل های اعلامی در استان ادامه داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *