چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، معین اشتغال‌زایی در شهرستان‌های‌ هرمزگان می‌شوند

استاندار هرمزگان گفت: هر کدام از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به عنوان معین یکی از شهرستان‌های استان انتخاب می شوند تا از طریق فعالیت و گردش حساب بانکی آنها، تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال خرد و خانگی در هر شهرستان پرداخت شود.

بازخبر/   فریدون همتی شب گذشته(اول آذرماه) در نشست مشترک ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با اشاره به اقدامات دستگاه های اجرایی استان هرمزگان و بنیاد مستضعفان در راستای رفع محرومیت در منطقه کوشا احمدی شهرستان حاجی آباد، عنوان کرد: در این منطقه با مشارکت استان و بنیاد مستضعفان، ۲۲ مدرسه در حال احداث است که تا پایان سال جاری تکمیل خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ سد و سازه آبخیزداری در منطقه کوشا احمدی ساخته می‌شود و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز به صورت مشارکت استان و بنیاد مستضعفان جهت احداث جاده های روستایی در این منطقه اختصاص یافته تا به سرعت این طرح ها تکمیل شوند.

استاندار هرمزگان افزود: ترویج مهارت آموزی و آموزش های فنی حرفه ای، آبرسانی به ۱۲ روستا، تجهیز مدارس، احداث مساجد، اماکن فرهنگی و ورزشی و اجرای طرح هادی در پنج روستا، از جمله دیگر اقداماتی هستند که با جدیت، تلاش و کوشش شبانه روزی در روستاهای منطقه کوشا احمدی شهرستان حاجی آباد در حال اجرا می باشند.

همتی در ادامه با اشاره به ایده جدید در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی در هرمزگان، تصریح کرد: بر اساس این طرح هرکدام از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی فعال در هرمزگان، حساب‌های بانکی خود را در برخی بانک ها تجمیع خواهند کرد و از محل گردش حساب بانکی آنها، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی از طریق کارگروه اشتغال استان به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی گفت: در قالب این طرح هر کدام از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به عنوان معین یکی از شهرستان‌های استان انتخاب می شوند تا از طریق فعالیت و گردش حساب بانکی آنها، تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال خرد و خانگی در هر شهرستان پرداخت شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به انجام کار کارشناسی جهت عملیاتی شدن این طرح، خاطرنشان کرد: بنگاه‌های اقتصادی علاوه بر مشارکت در ایجاد زیرساخت ها، ظرفیت مناسبی جهت کمک به سایر حوزه ها از جمله اشتغال در استان هستند که می توان از این طریق با توجه به وجود متقاضیان اشتغال و کارآفرینی در زمینه‌های مختلف، نهضت اشتغالزایی را در استان ایجاد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *