ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ثبت نام رایگان پیش دبستانی‌های جامانده هرمزگانی ادامه دارد

معاون ابتدائی آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه ثبت نام رایگان نوآموزان پیش دبستانی در سایت: Https://rahbaran.medu.ir/pish ادامه دارد، از ثبت نام بیش از ۲۰ هزار نوآموز پیش دبستانی در استان خبر داد.

  بازخبرایرج بیت الهی صبح امروز(۲۸ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مطابق تعهد آموزش و پرورش هرمزگان با وزارت خانه، در سال تحصیلی جاری بیش از ۳۰ هزار نوآموز پیش دبستانی جذب مراکز آموزشی می شوند.

وی افزود: تاکنون قریب به ۱۷ هزار نوآموز پیش دبستانی در مدارس غیردولتی و کلاس های چند پایه کم جمعیت سراسر استان هرمزگان جذب شده‌اند و مراحل یادگیری و آموزش آنها در حال انجام است.

بیت الهی تصریح کرد: به منظور استمرار و تکمیل برنامه‌های آموزش و پرورش نوآموزان دوره پیش دبستانی و استفاده بهینه از ظرفیت شبکه آموزش دانش آموزی(شاد) و مدرسه تلویزیونی ایران، طرح رایگان ثبت نام پیش دبستانی ها در حال اجرا است.

معاون ابتدائی آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: این طرح علاوه بر ظرفیت‌های ایجاد شده در مدارس غیردولتی و کلاس های چند پایه پیش دبستانی های مجازی است که با هدف پوشش حداکثری و به صورت رایگان می باشد و والدین می توانند با مراجعه به سامانه: Https://rahbaran.medu.ir/pish  نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

بیت الهی خاطر نشان کرد: این طرح از مهرماه در حال اجرا می باشد و تا کنون بیش از سه هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش دبستانی استان در این طرح شرکت کرده اند و جمع ثبت نامی پیش دبستانی ها را به بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر رسانده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: مشخصات نوآموزان در هر منطقه با یک کد که از طرف وزارت آموزش و پرورش تعریف شده است، ثبت و آموزش آنها به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد و مدرسه تلویزیون ایران انجام می‌شود.

بیت الهی بیان کرد: برای نوآموزان فاقد دسترسی به شبکه شاد یا تلویزیون، متناسب با منابع و امکانات استان و منطقه و نیز استفاده از ظرفیت و مشارکت رسانه، بسته های یادگیری تولید و توزیع می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *