اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان:

اختلال در تردد های دریایی خلیج فارس

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا احتمال اختلال در تردد های دریایی به ویژه در جزایر غربی استان مورد انتظار است.

  بازخبرمرضیه سی سی پور  افزود: طی امروز در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو، در برخی نقاط شرقی استان و نیز برخی نقاط دریایی در شرق تنگه هرمز و جزایر غربی، افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

سی سی پور با اشاره به اینکه از ساعات ظهر امروز تا ساعات پایانی شب در جزایر خلیج فارس و تنگه ی هرمز، وزش باد نسبتا شدید شمال غربی – جنوب غربی سبب مواج شدن مناطق دریایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد، گاهی به بیش از ۴۵ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در محدوده ی ۱۸۰ سانتیمتر در جزایر غربی استان (کیش و لاوان ) پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا احتمال اختلال در تردد های دریایی به ویژه در جزایر غربی استان مورد انتظار است، اضافه کرد: بنابراین توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر غربی استان صورت پذیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان عنوان کرد: از لحاظ دمایی تا اوایل هفته آینده کاهش نسبی دمای کمینه در استان پیش بینی می شود.

وی در پایان اظهار کرد: روز پنجشنبه (از ساعات بامداد تا ساعات ظهر )با تاثیر زبانه های سامانه پرفشار، در مناطق شرقی و مرکزی استان و همچنین در تنگه هرمز، جزایر شرقی خلیج فارس و نقاطی از دریای عمان، وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی سبب خیزش گرد وخاک و مواج شدن دریا خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *