ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرماندار تهران خبر داد

اعمال محدودیت های شدید از روز شنبه در پایتخت

فرماندار تهران هدف اصلی محدودیت ها را تعطیلی کسب و کار مردم ندانست و با بیان اینکه در برخی اماکن و مشاغل به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها اعمال محدودیت خواهد شد، گفت: در شهر تهران با توجه به اینکه در وضعیت قرمز و بحرانی است به جز مشاغل ضروری بقیه مشاغل تعطیل خواهند بود.

بازخبر/   عیسی فرهادی با تاکید بر اینکه سلامت مردم، از اولویت نخست به شمار می‌رود، افزود: با توجه به شرایط بحرانی در شهر تهران اعمال محدودیت های شدید در پایتخت از روز شنبه اول آذر ماه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه مشاغل بجز مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج مردم است، مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات و بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی مانند مطب‌ها و ….. فعال خواهند بود، ادامه داد: در حوزه اداری هم حداکثر با یک سوم نیروها کار خود را ادامه می دهند و همچنین منع تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح علاوه بر منع تردد بین شهری است، اعمال می‌شود.

وی افزود: اطلاع رسانی در این راستا باید در یک مسیر واحد هدفمند انجام گیرد و از اظهارنظرهای متناقض و یا مشکوک و ابهام‌برانگیز که باعث مشوش شدن افکار عمومی می شود، پرهیز شود .

وی گفت: ضرورت دارد تا نیروی انتظامی و بسیج با اجرای کامل و بدون استثناء، تصمیمات انضباطی، مقررات فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت شدید بهداشتی را اجرا نموده و با متخلفین که امنیت بهداشتی جامعه را به خطر می اندازند، برخورد نمایند و از مردم شریف مکررا تقاضا داریم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده ، تعامل و همکاری لازم در خصوص اعمال محدودیت ها با عوامل زحمت کش نیروی انتظامی و بسیج را داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *