ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

استاد عبدالمجید ارفعی از بیمارستان مرخص شدند

عبدالمجید ارفعی که بیش از یک ماه قبل به ویروس کرونا مبتلا شده به دلیل بدتر شدن حالش و افت اکسیژن خون، از دوم آبان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری بود. در طول چند هفته گذشته حال او رو به بهبودی رفته و تا کنون روند درمان مثبت بوده است.

بازخبر/ هروز فرزانگان، پزشک معالج عبدالمجید ارفعی که در ۸۱سالگی به سر می‌برد، اکنون از مرخص شدن او در روز دوشنبه (۲۶ آبان‌ماه) خبر می‌دهد.

او با تاکید بر این‌که خوشبختانه وضعیتِ پروفسور ارفعی باثبات شده است، ادامه می‌دهد: با توجه به این‌که ایشان در حال حاضر تنگی نفس هم ندارند، امروز از بیمارستان مرخص شده و به منزل برمی‌گردند.

عبدالمجید ارفعی زاده ۹ شهریور ۱۳۱۸ در کوه گنو در بندرعباس میباشد. او پژوهشگر و متخصص زبان‌های باستانی اکدی و ایلامی، ایلام‌شناس و از آخرین مترجمان بازمانده خط میخی ایلامی در جهان و از مهم‌ترین کتیبه‌خوانان ایرانی است. برخی از لوح‌های گلی تخت جمشید با تلاش ارفعی ترجمه شده ‌است. او نخستین مترجم استوانه کوروش از زبان اصلی بابلی‌نو به فارسی است. ارفعی در سال ۱۳۹۴ جایزه سرو ایرانی در زمینه‌ میراث فرهنگی را به عنوان یک عمر کوشش فرهنگی دریافت کرد.

عبدالمجید ارفعی در حال حاضر نیز در محل فرهنگستان هنر به عنوان پژوهشگر آزاد مشغول مطالعه و پژوهش روی گل‌نوشته‌های بارو و خزانه تخت جمشید است

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *