ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تعداد قربانیان کرونا در کیش به ۲۰ نفر رسید

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: متاسفانه آمار فوتی های کرونا در کیش از ابتدا تاکنون به ۲۰ نفر رسید.

بازخبر/ دکتر محمدرضا رضانیا صبح امروز(۲۷ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اگر مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی احترام بگذارند از جان خود و اطرافیانشان محافظت می کنند.

سخنگوی شورای سلامت با انتقاد از مراجعه دیرهنگام مبتلایان به کرونا ویروس به مراکز درمانی، اظهار کرد: متاسفانه برخی مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ زمانی به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که کار از کار گذشته و کاری از دست کادر درمان بر نمی‌آید. این تاخیر در مراجعه درمان را با چالش مواجه کرده و نهایتا منجر به افزایش آمار مرگ‌ومیر می‌شود.

رضانیا بیان کرد: به همه مردم  توصیه می‌شود به محض بروز علائم مربوط به این بیماری سریعا به بیمارستان یا مراکز درمانی مراجعه کنند و هر علامت ریوی را خطری برای ابتلا به کرونا تلقی کنند و یقین بدانند که اگر در روزهای نخست ابتلا به کرونا مراجعه کنند امکان درمان و بهبودی و بازگشت به شرایط قبل از بیماری به مراتب آسان‌تر خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفیان و بازماندگان، افزود: امیدواریم مردم توجه جدی به خود مراقبتی داشته و از جان خود و عزیزانشان خصوصا سالمندان محافظت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *