اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در بندرعباس اعلام شد

حامد رضوانی در این باره اظهار کرد: کتاب، نقشی به مانند پرندگان به آدمی دارد که او را برای اوج و بال کشیدن و پرواز آماده می سازد.

بازخبر  وی افزود: کتاب در تمام دوران تاریخی از اهمیت زیادی برخوردار است تا جایی که خداوند بزرگ مرتبه با کتاب با انسان سخن گفته است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: برهمین اساس باتوجه به جایگاه و نقش کتاب در زندگی شهروندان این هفته برنامه های متنوعی در شهر بندرعباس توسط دستگاههای فرهنگی برگزارمی شود که این سازمان نیز در آن همکاری اثربخشی را دارد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: این سازمان با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در طرح مهرواره بر موج دانایی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ضبط کلیپ های گفت وگو محور با نویسندگان، ناشران و مترجمان کتابِ استان هرمزگان در حوزه های بزرگسال،کودک و دفاع مقدس و هم چنین در برگزاری مجموعه مسابقات کودک و نوجوان با محوریت کتاب و کتابخوانی همکاری لازم را دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *