اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

تامین نیاز بازار هرمزگان به سیمان خط قرمز است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با بیان اینکه نظارت بر عاملین توزیع سیمان در هرمزگان ضروری است، تصریح کرد: فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی آرد از استان جلوگیری بعمل آورند.

بازخبرایرج حیدری صبح امروز (۲۶ آبان ماه) در جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت بررسی مسائل و مشکلات حوزه سیمان و آرد استان هرمزگان، افزود: تامین نیاز بازار استان به سیمان خط قرمز است و ضروری است شرکت سیمان خمیر با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط با حساسیت ویژه تحقق این مهم را دنبال کند.

وی تصریح کرد: با همه توان و ظرفیت از فعالیت صنایع در استان با رفع موانع و مشکلات احتمالی حمایت می شود ولی ضروری است صنایع نیز ابتدا به مردم استان خدمات مناسب ارائه کنند سپس اقدام به ارسال محصولات تولیدی به سایر استان ها کنند.

حیدری با اشاره به اینکه با وجود شرکت های بزرگ حمل و نقل و در هرمزگان ایجاد وقفه در زمینه حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان پذیرفته نیست، تصریح کرد: مردم هرمزگان از مزایای استقرار صنایع مختلف در استان بهره مند شوند، شرکت سیمان خمیر یکی از صنایعی است که انتظار است سیمان را قیمت متعارف و مناسب در مناطق مختلف استان توزیع کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی ذیربط برنامه ریزی مدون و هدفمندی برای سازماندهی حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان ارائه کنند، اظهار کرد: سپردن حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف استان به شرکتی قوی بسیاری از مشکلات این بخش را مرتفع می کند.

حیدری با بیان اینکه نظارت بر عاملین توزیع سیمان در هرمزگان برای جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این زمینه دستگاه های مسئول وظیفه مهمی دارند، خاطرنشان کرد: فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی آرد از استان جلوگیری بعمل آورند.

وی ادامه داد: نظارت بر فعالیت نانوایی ها در سطح شهرها و روستاهای استان از طریق فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای مدیریت تامین، توزیع و عرضه آرد و نان در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در پایان اظهار کرد: آرد سرمایه ملی و محصولی مهم در سبد خانوارهای ایرانی است و ضروری است از این سرمایه مهم به صورت ویژه صیانت شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *