اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

نخستین پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان هرمزگان آغاز به کار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نخستین پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان هرمزگان در بندرعباس آغاز به کار کرد.

بازخبر/دکتر حسین فرشیدی در مراسم آغاز به کار این پایگاه اورژانس، افزود: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند، نبود پایگاه اورژانس بانوان در برخی موارد در ارائه خدمات مشکلاتی ایجاد می‌کرد.

وی اظهار کرد: این پایگاه با ۹ نفر نیرو به بانوان خدمات ارائه می‌دهد و در صورت کسب تجربه موفق در این زمینه در دیگر شهرستان‌های استان نیز گسترش می‌یابد.

حسین فرشیدی بیان کرد: تکنسین های اورژانس خانم که در واقع پرستارانی آموزش دیده در قالب تکنسین اورژانس هستند در شرایطی که نیاز به حضور بانوان در سوانح و حوادث باشد بر بالین مصدومان و بیماران حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه  ارائه خدمات اورژانسی به بیماران توسط پایگاهای اورژانس که تکنسین های آقا مشغول به فعالیت هستند صورت می گیرد، عنوان کرد: برای رفاه حال بانوانی که شاید در هنگام سوانح و حوادث مشکلاتی داشته باشند و نیاز به حضور خانم باشد در ماموریت‌های اورژانس از حضور تکنسین های خانم نیز استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این پایگاه خدمات اورژانسی عمدتا ویژه بانوان که نیاز به ارائه برخی اقدامات ویژه خانم ها و مداخلات پزشکی از جانب این تیم باشد استفاده می شود.

فرشیدی بیان کرد: راه اندازی این پایگاه در گام نخست از بندرعباس آغاز شده و تجربه بندرعباس اگر تجربه موفقی بود به سایر شهرستانها منتقل خواهد شد و شاهد راه اندازی پایگاههای اورژانس بانوان در سایر نقاط استان نیز خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *