اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس:

رویه های نادرست دولتی شرایط بخش خصوصی را بحرانی کرده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه چرخه صادرات کشور و به ویژه استان هرمزگان نیاز به روانسازی دارد، گفت: تصمیمات غیرمنتظره و کارشناسی نشده فعالان اقتصادی را آزار می دهد و ما گرفتار نوعی خود تحریمی در کشور شده ایم.

بازخبر/  محمدرضا صفا  ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان در باب شنیدن صدای بخش خصوصی و تلاش های مستمر و بی دریغ در حل مسائل  و مشکلات فعالین این بخش، اظهار کرد: بخش خصوصی با توجه به تحریم های ظالمانه در شرایط خوبی قرار ندارد و در این بین برخی رویه های نادرست دولتی شرایط بخش خصوصی را بحرانی کرده است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخش خصوصی در حد و توان خود مساعدت های مالی و غیرمالی در جهت کمک به دولت به منظور مدیریت بحران داشته است و با وجود تحریم ها تمام تلاش خود را برای حفظ چرخه صادرات به کار بسته است اما با این شرایط بخش قابل ملاحظه ای از واحدهای بخش خصوصی از چرخه فعالیت حذف خواهند شد و به دنبال آن فرصت های شغلی بسیاری به خطر خواهند افتاد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تصریح کرد: در صورتی که دولت و دستگاه های دولتی اقدامات جدی و قاطع نسبت به اصلاح برخی رویه ها دولت و یا تفسیر پاره ای از قوانین و مقررات بر حسب شرایط روز نداشته باشند در آینده ای نه چندان دور شاهد فروپاشی بخشی از بدنه بخش خصوصی خواهیم بود که پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن قابل ملاحظه خواهد بود.

صفا بیان کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس با تمام توان به رصد مشکلات فعالان بخش خصوصی خواهد پرداخت و خوشبختانه با تعاملی که در استان بین بخش خصوصی و دولتی حاکم شده است آینده بسیار خوبی را برای رشد اقتصادی استان رقم خواهد زد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *