چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

نرخ عوارض شهرداری از کسبه و فعالان صنفی بندرعباس کاهش یافت

عوارض شهرداری بندرعباس از کسبه و بازاریان که از آغاز سال جاری با رشد نرخ منطقه‌ای چندین برابر افزایش یافته بود با حمایت و پیگیری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس کاهش یافت.

بازخبر/ رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز (۲۴ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از همراهی بازاریان در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و کمک به قطع زنجیره کرونا اظهارداشت: وظیفه ذاتی نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر حمایت از تمام اقشار و کمک به تسهیل کسب و کار و معیشت شهروندان با استفاده از فرایند قانونی موجود در این پارلمان شهری است.

اسلام باوقار با تشریح روند محاسبه نرخ عوارض شهرداری در سنوات گذشته افزود: نرخ میانگین هرساله تا سال ۹۸ بین ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش داشته که متاسفانه در سال ۹۹ به دلیل رشد چشمگیر نرخ منطقه‌ای در برخی نقاط شهر این رقم را چندین برابر ساخت که از عهده فعالان صنفی که خود با تبعات بیماری کرونا و تعطیلی‌های چندین ماهه مواجه بودند خارج بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به پیگیری‌های مکرر نمایندگان بازاریان شهرستان در این خصوص ادامه داد: رسیدگی به این مطالبه مهم که تاثیر به سزایی بر معیشت و کسب و کار شهروندان دارد با لحاظ اولویت در دستور کار شورای شهر قرار گرفت و بابرگزاری جلسات تخصصی متعدد با حضور نمایندگان اتاق و مدیران درآمد شهرداری، عوارض سال جاری نیز بر مبنای سال گذشته تصویب و برای تائید به فرمانداری شهرستان ارسال شد.

باوقار در ادامه با تاکید بر ضرورت پرداخت به موقع عوارض شهرداری از سوی کسبه بندرعباس تصریح کرد: پرداخت به موقع عوارض و مالیات مدیریت شهری را در اجرای برنامه‌های توسعه و خدماتی به شهروندان یاری می رساند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *