ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آمدن بایدن تاثیری بر سیاست‌های ایران ندارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که چه جمهوری خواه و چه دموکرات در آمریکا هر دو یک مسیر را طی می کنند و این سیاست های خصمانه علیه ملت ایران است که باید تغییر کند.

بازخبر/ کمال حسین پور  با بیان اینکه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاثیری در سیاست های ایران ندارد، بیان کرد: چه جمهوری خواه و چه دموکرات در آمریکا یک مسیر را طی می کنند و فقط لحن و شیوه اجرای سیاست های آنان متفاوت است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما در زمان حاکمیت دموکرات ها نیز با سخت ترین تحریم ها مواجه بودیم و در پایان دولت اوباما برجام به امضا رسید که طولی نکشید توسط ترامپ زیر پا گذاشته شد. آنچه که واضح است سیاست های خصمانه دولتمردان آمریکایی است که باید تغییر کند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس تصریح کرد: بخش عمده ای از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور نیز به آمریکا ربطی ندارد بلکه ناشی از سوءمدیریت هاست. با هماهنگی بین دستگاهی و اتکا به ظرفیت های داخلی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. با برنامه ریزی می توان اقتصاد و معیشت مردم را بهبود داد اما آمدن بایدن تاثیری بر روی سیاست های ما ندارد.

حسین پور در پایان تاکید کرد: سیاست های ما در قبال آمریکا مشخص است و با آمدن بایدن تغییری نمی کند. البته اینکه ترامپ پس از این همه جنایت علیه ملت ایران با سرافکندگی از کاخ سفید خارج می شود برای ما جای خوشحالی دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *