اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان:

خانوارهای هرمزگانی دغدغه تامین روغن نداشته باشند

روغن خوراکی و کمبود آن در بازار سطح کشور این روزها به دغدغه اصلی خانواده ها تأمین شده که وضعیت تأمین آن در استان هرمزگان ظاهرأ در حال برطرف شدن است.

   بازخبر/ رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان ، با تاکید بر تخصیص روغن خام به کارخانجات اظهار کرد: یکی از موارد مهم در این استان تخصیص روغن خام به شرکت روغن حیات هرمزگان است.

خلیل قاسمی افزود: تخصیص روغن خام این شرکت باید از طریق مخازن این استان تامین شود تا سرعت تامین در سطح بازار افزایش یابد.

وی با اشاره به عدم استقرار فروشگاه‌های بزرگ در روستاها و شهرستانهای کوچک، بیان کرد: عرضه روغن خوراکی در سطح بازار استان باید از طریق فروشگاه‌های بزرگ و واحدهای صنفی صورت بگیرد تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

قاسمی عنوان کرد: ظرفیت تولید روغن خوراکی حیات هرمزگان ۲۵۰۰ تن در ماه است که با تخصیص کامل روغن خام، این شرکت می تواند با حداکثر ظرفیت در سه شیفت کاری روغن خوراکی استان را تامین کند و خانوارهای استان دغدغه تامین روغن را نخواهند داشت.

همچنین مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان  اعلام کرد: در بحث ذخیره سازی روغن خام استان هرمزگان هیچگونه مشکلی ندارد.

مسعود دشوارگر افزود: تخصیص روغن خام اعم از پالم، آفتاب گردان و سویا با توجه به اعلام بازرگانی دولتی به کارخانجات انجام می شود.

وی تصریح کرد: تامین روغن خام حیات هرمزگان یکی از دغدغه های استان است که با پیگیری‌های انجام شده درصدد تامین روغن خام این شرکت از طریق مخازن استان هستیم.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *