اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس:

قوانین و بخشنامه‌های داخلی بیشتر از تحریم‌ها فعالان اقتصادی را آزار می‌دهد

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: قبل از اینکه مشکلات تحریم فعالان اقتصادی را آزار دهد، قوانین و بخشنامه های داخلی حرکت رو به جلو فعالان اقتصادی را کند کرده است.

بازخبر/ مهران نجاتی  افزود: در بندرعباس ۱۸۰ شرکت حمل و نقل فعال داریم که زیر نظر بخش خصوصی فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: یک روز تاخیر در ارسال کالا، خطوط تولید را متوقف می کند که متحمل هزینه است و دموراژی که به صاحبین کالا تحمیل می شود باید با دلار پرداخت شود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس عنوان کرد: متاسفانه جزیره ای عمل کردن دستگاه های اجرایی به ویژه در تصمیم گیری ها ضررهای زیادی را به بخش خصوصی تحمیل کرده است.

نجاتی ادامه داد: در بخش مالیاتی با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم و بخشنامه ها به درستی اعمال نمی شود و اتاق بازرگانی بندرعباس در حل مشکلات مالیاتی با بخش خصوصی همراه و قوی عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عملا تمام تولیدکنندگان ما ورشکست شده اند و قبل از اینکه مشکلات تحریم فعالان اقتصادی را آزار دهد، قوانین و بخشنامه های داخلی حرکت رو به جلو فعالان اقتصادی را کند کرده است و امورات به سختی پیش می رود و در این بین سلیقه ای عمل کردن امور مالیاتی عملا انگیزه را از فعالان اقتصادی ربوده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس با اشاره به اینکه دولتی ها از بخش خصوصی حمایت کنند و بخش خصوصی را رغیب خود ندانند، تصریح کرد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و رشد اقتصاد به ویژه در شرایط حاکم بر کشور استفاده از توان بخش خصوصی است و وظیفه دولت این است که زیرساخت ها را برای رشد و پیشرفت بخش خصوصی مهیا کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *