ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رکورد تولید در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس شکسته شد

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۲ هزار و ۴۵۱ تن شمش آلومینیوم در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس تولید شده است.

بازخبر/ حمید مهتدی صبح امروز(هشتم آبان ماه) در جریان بازدید از خطر تولید این کارخانه، افزود: با تولید ۹۲ هزار و ۴۵۱ تن شمش از ابتدای امسال تاکنون، رکورد تولید در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس شکسته شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که تا پایان امسال بیش از ۱۸۰ هزار تن شمش آلومینیوم در شرکت آلومینیوم المهدی تولید شود که حدود دو و نیم برابر بیشتر از سال گذشته خواهد بود، تصریح کرد:  سال گذشته ۸۸ هزار و ۷۵۰ تن شمش آلومینیوم در این شرکت تولید شد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس با بیان اینکه تامین به موقع مواد اولیه و تعمیرات اساسی از مهمترین دلایل افزایش تولید در این شرکت است، اضافه کرد:  اکنون ۳۲۰ دیگ الکترولیز در شرکت آلومینیوم المهدی فعال است و ۱۴۸ دیگ دیگر نیز تا سال آینده فعال می‌شود.

مهتدی با اشاره به اینکه برای تولید شمش آلومینیوم از دیگ‌هایی بنام دیگ الکترولیز استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در این دیگ‌ها مواد اولیه تولید آلومینیوم شامل آند و کاتد با هم ترکیب می‌شوند و به طور مخصوصی بر روی استراکچرهای فولادی قرار می‌گیرند.

وی در پایان عنوان کرد: شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس با ظرفیت اسمی تولید ۲۵۳ هزار و ۵۰۰ تن شمش آلومینیوم در سال در ۱۸ کیلومتری غرب بندرعباس واقع است

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *