اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار هرمزگان:

رفع مشکلات واحدهای تولیدی هرمزگان در کوتاه ترین زمان انجام می شود

مرکز شبانه‌روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان، با حضور استاندار هرمزگان، افتتاح شد.

بازخبر/  استاندار هرمزگان شب گذشته(هفتم آبان ماه) در آیین افتتاح این مرکز، عنوان کرد: راه اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری، بنا به تصمیم وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت و در راستای حمایت فوری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به محض اعلام مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه های مختلف به این مرکز، این مسائل به سرعت و بلافاصله در دستور رسیدگی قرار می‌گیرد.

همتی تصریح کرد: پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی اعلام شده به این مرکز، از طریق بازدید میدانی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان و همچنین شیوع ویروس کرونا، این مرکز بستر مناسبی را جهت دسترسی سریع واحدهای تولیدی به دستگاه‌های اجرایی مسئول در حوزه های مختلف فراهم کرده است.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی مسائل خود را به این مرکز منتقل و اعلام کنند تا پشتیبانی لازم از آنها صورت گرفته و به مشکلات آنها سریعا رسیدگی شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *