ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رضا رشیدپور در برنامه عصرگاهی جدید شبکه ۳، چه نقشی دارد؟

مهر نوشت: «عطسه» از روز شنبه ۱۰ آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این برنامه حاصل تلاش یک گروه جوان برنامه‌ساز است و با رویکرد اجتماعی و طنز، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸ تا ۱۹ پخش خواهد شد.

بازخبر/ «عطسه» دو روز در هفته  به دختران و بانوان اختصاص دارد و مسائل مربوط به آن ها را بررسی می‌کند. همچنین در طول هفته پیش کسوتان عرصه اجرا و رسانه نیز در این برنامه به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. حمید ترابیان، پرویز نشاط، مژده خنجری، مریم ماهور و غزل ماهورزاده مجری‌های این برنامه عصرگاهی خواهند بود.

آرامه اعتمادی تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگو با مهر درباره آن گفت: «رویکرد برنامه جوان‌گرایانه است اما طیف مخاطبی که در نظر گرفته‌ایم از نوجوان تا میان سال را در برمی‌گیرد و در گزارش‌ها و آیتم‌ها با فضایی پویا و امیدبخش حرکت می‌کنیم.» وی درباره موضوع و محور محتوایی این برنامه اظهار کرد: «اجتماع، خانواده و روابط انسانی از جمله مسائلی است که در آیتم‌ها و پلاتوها در نظر می‌گیریم . با این حال برنامه قرار است علاوه بر پرداختن به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نیمه پر لیوان را هم ببیند. قرار است دور هم باشیم و از دغدغه‌های اجتماعی بگوییم.»

اعتمادی درباره حضور مهمانان در برنامه و دیگر جزئیات آن نیز گفت: «مهمانان ما ممکن است سلبریتی نباشند، اما صاحب‌نام هستند. برنامه دغدغه‌مند و کاملاً اجتماعی است، اما فضای شادی دارد و رگه‌هایی از طنز هم در برخی پلاتوها می‌بینیم.» وی درباره نقش رضا رشیدپور در این برنامه که تیم مجریان و سازندگان برنامه‌های قبلی‌اش در آن نقش دارند، توضیح داد: «این برنامه را در واقع گروه آقای رشیدپور پیش می‌برند و او خودش به‌عنوان مشاور پروژه در کنار تیم حضور دارد و فعلاً برنامه‌ای برای حضورش در مقابل دوربین به‌عنوان مجری نداریم.»

اعتمادی درباره این که چه چالش‌هایی برای اولین تجربه تهیه‌کنندگی‌اش دراین برنامه داشته است، گفت:«این برنامه اولین تجربه تهیه‌کنندگی من است.با این حال من ۱۴ سال است با رضا رشیدپور کار می‌کنم و در تولید برنامه‌هایش حضور داشته‌ام؛ وقفه‌هایی هم در این سال‌ها افتاده است اما دوباره این همکاری شکل گرفته است و تا «حالا خورشید» و ویژه برنامه‌های شب یلدا و… ادامه یافته است. از طرف دیگر ۱۶ سال در سینما و تئاتر کار و در این سال‌ها تجربه کسب کرده‌ام و یاد گرفته‌ام. به همین دلایل این چالش برایم سخت و شیرین است.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *