ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

وضعیت پرداخت یارانه و حقوق کارمندان در دولت روحانی به روایت لاهوتی

ایلنا نوشت: یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: باید در شرایط این روزهای کشور مانند زمان جنگ در کنار هم مشکلات را حل کنیم، امروز همه ما در یک کشتی که انقلاب است نشسته‌ایم و باید به فکر کشور باشیم.

بازخبر/  مهرداد بائوج لاهوتی، درباره اینکه این روزها شاهد هستیم نمایندگان در مجلس هتک حرمت‌ها و توهین‌هایی را نسبت به دولت انجام می‌دهند تا جایی که حتی این موضوع باعث واکنش مقام معظم رهبری شده‌ است، گفت: نمایندگان عزیز مجلس یازدهم تازه آمده‌اند؛ این دوستان باید  یک مقدار خویشتن‌داری بیشتری داشته باشند و شرایط کشور را درک کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کشور به جد در شرایطی خاص قرار دارد، عنوان کرد: من کاری با آقای روحانی ندارم، هر کسی رئیس‌جمهور باشد، اوضاع سخت است و اداره کشور با مشکلات خودش رو به رو است. روزانه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروختیم که امروز تقریبا صفر شده است، بنابراین در این شرایط جنگ اقتصادی باید ببینیم چه راهی را می‌توانیم برویم  تا کمتر به مردم و کشور آسیب زده شود.

لاهوتی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس وضعیت بدی داشتیم. آن زمان، قوه مقننه، مجریه، مردم، چپ و راست در کنار هم بودیم و همه اعتقاد داشتیم یک دشمنی با ما به مقابله برخواسته است و همه باید با مال و جان کمک کنیم تا از جنگ خارج شویم.

و با بیان این‌که امروز هم در جنگ هستیم، گفت: به دوستان می‌گویم فراموش نکنیم همه ما در یک کشتی نشسته ایم فکر نکنند حادثه‌ای اگر رخ دهد به دولت آسیب خواهد رسید بلکه به همه نظام آسیب وارد می‌شود، بنابراین باید شرایط همدیگر را درک کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *