ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

انهدام باند ۱۹ نفره سارقان به عنف با ۳۰ فقره سرقت در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۰ فقره سرقت به عنف و دستگیری ۱۷ سارق در شهرستان بندرعباس خبر داد.

بازخبر/   سرهنگ عبد المجید کرمی صبح امروز(هفتم آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام وقوع چندین فقره انواع سرقت به عنف طلاجات و خودرو در سطح شهر بندرعباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه که متهمان با استفاده از ۳ دستگاه خودرو با قدرت و تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت میکردند، با تلاش کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ نفر ازمتهمان در شهرستان سیریک شناسایی و دستگیر که جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ کرمی  اظهار کرد:متهمان در تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجودبه ۹ فقره سرقت به عنف طلاجات از بانوان و ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو به ارزش۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: طی هماهنگی با مقام قضایی ، در چندین عملیات غافلگیرانه با استفاده از شگرد های پلیسی در بندر عباس و مشهد ۱۵نفر از دیگر متهمان پرونده دستگیر و تلاش برای دستگیری ۲نفر از متهمان دیگر پرونده ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: بر اساس سوابق پرونده های موجود و بازسازی صحنه های سرقت، بسیاری از اموال مسروقه به مالباختگان تحویل و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *