ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کریدور ساحلی هرمزگان تا پایان سال جاری باید تکمیل شود

استاندار هرمزگان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی، پیگیر تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل کریدور ساحلی غرب به شرق هرمزگان شد.

بازخبر/    فریدون همتی شب گذشته(ششم آبان ماه) در راستای پیگیری جذب اعتبارات برای تکمیل کریدور ساحلی غرب به شرق استان و جذب اعتبار برای احداث و تکمیل مسیر «کهورستان – بستک – لار»  با خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  دیدار کرد.

وی با بیان اینکه در این دیدار برای تخصیص اعتبارات جدید برای تکمیل کریدور ساحلی غرب و شرق استان به‌عنوان یکی از کارهای زیربنایی دولت در استان هرمزگان تصمیمات خوبی اتخاذ شد، اظهار کرد: در این خصوص معاون وزیر راه برای تکمیل این پروژه تا پایان سال جاری، قول مساعد داد و بزودی از طریق پیگیری هایی که صورت خواهد گرفت، اعتبارات جدید در راستای تکمیل این پروژه مهم تخصیص پیدا خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: تکمیل این کریدور به عنوان یکی از پروژه های مهم و بخشی از کریدور ساحلی جنوب کشور، با توجه به وجود منابع عظیم نفت و گاز در این منطقه و همچنین دسترسی به آب های آزاد از طریق خلیج فارس و دریای عمان، از اهمیت بالایی برخوردار است و با تلاش شبانه روزی به دنبال این هستیم که این پروژه را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

همتی یادآور شد: ۸۷۴ کیلومتر از کریدور یک‌هزار و ۷۰۰ کیلومتری ساحلی جنوب کشور در هرمزگان قرار دارد که ۴۸۷ کیلومتر آن در غرب استان واقع ‌شده، ۳۰۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و ۱۲۲ کیلومتر آن در دست اجراست.

وی ادامه داد: پیش از این شش‌هزار و ۵۰۰میلیاردریال اعتبار برای احداث وتکمیل کریدور ساحلی در استان هرمزگان تخصیص پیدا کرده و برای تکمیل آن پنج‌هزار میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است و با پیگیری های انجام شده، کریدور ۸۷۴کیلومتری ساحلی در هرمزگان تا پایان سال جاری قرار است به اتمام برسد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *