اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

واکنش زنگنه به تحریم خود و همکارانش: سیاست واشنگتن شکست خورده است

وزیر نفت در واکنش به اقدام امریکا در اعمال تحریم علیه وی و سازمان های مرتبط با صنعت نفت ایران گفت:تحریم من و همکارانم واکنش منفعلانه به شکست سیاست واشنگتن برای به صفر رساندن صادرات نفت است.

بازخبربیژن زنگنه در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه او و سازمان‌های مرتبط با وزارت نفت نوشت:تحریم من و همکارانم واکنش منفعلانه به شکست سیاست واشنگتن برای به صفر رساندن صادرات نفت است. دوران یکجانبه‌گرایی در جهان به پایان رسیده است. صنعت نفت ایران از پا نخواهد نشست. هیچ دارایی هم در خارج از ایران ندارم که شامل تحریم شود. جان و مال و آبرویم فدای ایران.

گفتی است؛ روز گذشته وزارت خزانه‌داری آمریکا، بیژن نامدار زنگنه یکی از اشخاصی است که وزارتخانه او را در لیست تحریم ها قرار داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در سایت رسمی خود اعلام کرد که دفتر کنترل دارایی های خارجی این نهاد وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران (NIOC) و شرکت ملی نفت کش ایران را به لیست تحریم های واشنگتن علیه تهران افزوده است. 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *