اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرمربی تیم ملی بوکس ایران:

به دنبال برگزاری یک اردوی برون مرزی هستیم/بوکس ایران را با روزبهانی می‌شناسند

سومین اردوی تیم ملی بوکس کشورمان از شنبه(سوم آبان ماه) با حضور ۹ بوکسور در جزیره کیش آغاز شد و تا شانزدهم آبان ادامه خواهد داشت.

بازخبر/سرمربی تیم ملی بوکس ایران  با ابراز رضایت از شرایط اردو، افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا به مدت هشت ماه تمرین های تیم ملی تعطیل بود ولی خوشبختانه با دریافت مجوز از ستاد ملی کرونا و کمیته ملی المپیک توانستیم مجددا اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم.

علیرضا استکی بیان کرد: هم اکنون با حمایت و به دعوت شرکت انبوه سازی همای تهران، در جزیره کیش اردوی دو هفته ای را آغاز کرده ایم و تا شانزدهم آبان در جزیره کیش خواهیم بود و برای اولین بار در کشور تیم ملی بوکس حامی مالی برای برگزاری اردو پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: در بهترین زمان آب و هوایی به جزیره کیش آمدیم و شرایط اردو بسیار خوب است. همچنین از بوکسورهای جزیره کیش نیز دعوت کرده‌ایم تا همراه بازیکنان تیم تمرین کنند تا به تجربه و انگیزه آن‌ها اضافه شود.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره وضعیت سلامتی بازیکنان و کادر مربیگری تیم عنوان کرد: ۲۴ ساعت قبل از آمدن به اردو تمام بازیکنان تست pcr برای کرونا دادند و خوشبختانه تمام آزمایش‌ها منفی بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز احسان روزبهانی که در خارج از اردوی تیم به این ویروس مبتلا شده است و اکنون در قرنطینه به سر می برد و یکی از مربیان تیم ملی و یکی از کادر فدراسیون، سایر بازیکنان و اعضای کادرفنی در سلامت کامل به سر می‌برند و با همراهی دبیر فدراسیون و سرپرست تیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تمرین های خود را انجام می دهیم.

استکی در خصوص برنامه های آینده تیم ملی اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که  یک اردوی برون مرزی برگزار کنیم و تیم محک بخورد. همچنین تلاش می کنیم که اسفند ماه یک دوره مسابقه دوستانه بین المللی با حضور چند تیم در جزیره کیش و یا یکی دیگر از شهرهای کشور برگزار شود و امیدواریم به زودی تیم ملی غنا را به به ایران دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره حضور احسان روزبهانی در تیم ملی خاطرنشان کرد: هنگامی که از احسان روزبهانی خواستیم تا در مسابقه انتخابی برای تیم ملی شرکت کند با اینکه آماده نبود ولی بدون هیچ سوالی در مسابقه شرکت کرد که به نظر من جای تقدیر دارد. بازیکنی که قبلاً دارای حواشی زیادی بود اکنون کاملا حاشیه‌ها را کنار گذاشته و می داند که جزو خانواده و یکی از شناسنامه های ورزش بوکس کشور است. به خصوص در دهه ۹۰ بوکس ایران را با احسان روزبهانی می‌شناسند و او باید قدر خودش را بداند و در ادامه مسیر موفق تر از قبل باشد.

امید احمدی صفا، مهدی خسروی، دانیال شه‌بخش، باقر فرجی، مسلم مقصودی، سیدشاهین موسوی، میثم قشلاقی، پوریا امیری و علی جمالی بوکسورهای حاضر در تمرینات تیم ملی هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *