اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

جلوی سهمیه بندی کپسول گاز در هرمزگان گرفته شود

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس از وزیر نفت خواست که جلوی سهمیه بندی کپسول گاز در هرمزگان گرفته شود.

بازخبر/ احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه در مجلس در تذکری به وزیر نفت گفت: اخیرا وزیر نفت بخشنامه ای به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مبنی بر سهمیه بندی کپسول گاز ارسال کرده است، آقای وزیر در صحن علنی گفت که ۹۸ درصد کل کشور را گازرسانی کرده ایم لابد آن دو درصد استان هرمزگان است که گازرسانی نشده است. استانی که روی ذخایر و نفتی و گازی نشسته است.

وی افزود: آقای وزیر روال عادی این است که در روستاهای مختلف کشور که گازرسانی انجام نشده، عاملین فروش گاز ماشین های خود را درب خانه روستاییان می فرستند و کپسول های گاز پر را تحویل می گیرند، در این شرایط سخت و تنگناهای اقتصادی و شرایط کرونایی، مگر چه ضرورتی پیش آمده که شما می خواهید روش تهیه کپسول گاز مردم را هم سهمیه بندی کنید و مردم را اینجا هم به دست انداز و دردسر بیندازید؟ همانگونه که مدیرکل امور مجلس به بنده اعلام کرد که وزیر اعلام کردند این موضوع از دستور کار ما خارج شده است، این موضوع را اجرایی کنید. ما در حوزه انتخابیه اصلا قاچاق کپسول گاز نداشتیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *