ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آغاز طرح برق امید ویژه مشترکان برق خانگی در هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از آغاز طرح برق امید ویژه مشترکان برق خانگی داد.

بازخبر/ هاجر عبدی صبح امروز(پنجم آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در این طرح مشترکانی که کمتر از الگوی تعیین شده در هر دوره دوماهه برق مصرف کنند، قبض برق آن‌ها رایگان می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه‌ای برق مصرفی در هرمزگان شامل دو تعرفه تابستانه و زمستان است که تعرفه تابستانه از ابتدای فروردین تا پایان آذر و تعرفه زمستان از ابتدای دی ماه تا پایان اسفند محاسبه می‌شود.

عبدی با اشاره به اینکه مشترکانی که در تعرفه تابستان در هر دوره کمتر از ۴۰۰ کیلووات و در تعرفه زمستان کمتر از ۸۰ کیلووات برق مصرف کنند در رده مشترکان کم مصرف قرار می‌گیرند و قبض برق آن‌ها بصورت رایگان محاسبه می‌شود، خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تعرفه تابستان کمتر از ۳ هزار کیلووات و در تعرفه زمستان کمتر از ۲۰۰ کیلووات در هر دوره مصرف کنند هزینه برق آن‌ها با تخفیف محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق اکنون ۷۱۵ هزار مشترک دارد که از این میزان ۵۷۳ هزار مشترک معادل ۸۲ درصد مشترکان خانگی هستند.

عبدی بیان کرد: طبق آخرین محاسبه مصرف برق در استان، حدود ۲۰ درصد مشترکان خانگی کم مصرف هستند که هزینه برق آن‌ها از این ماه رایگان محاسبه می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را اصلاح الگوی مصرف برق مشترکان خانگی و آموزش مشترکان پرمصرف برای قرار گرفتن در گروه‌های مشترکان خوش مصرف و درنهایت کم مصرف دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اضافه کرد: بیشترین میزان مصرف برق در خانوارها مربوط به کولر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی وآبگرمکن است.

عبدی اظهار کرد: استفاده از نور طبیعی درطول روز و همچنین استفاده از لامپ‌های کم مصرف در ساعات شب هزینه برق مصرفی را کاهش می‌دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *