ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
جهانبخش مطرح کرد:

افزایش توجه به آمار و برنامه‌ریزی در شهرداری بندرعباس

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به اینکه آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی‌ها محسوب می‌شود، توجه به این بخش اساسی در مجموعه شهرداری بندرعباس طی سال‌های اخیر افزایش یافته است.

بازخبر/محمد مهدی جهانبخش با گرامیداشت یکم آبان‌ماه، روز آمار و برنامه‌ریزی اظهار کرد: آمار و برنامه‌ریزی اساس تمامی اقدامات در زندگی انسان است و این مسئله در دستگاه‌های اجرایی اهمیت بیشتری دارد.
وی افزود: پس از همراهی و نگاه شهروندان به محیط پیرامونی، وضعیت شهرها محصول تصمیمات و برخورد دستگاه‌های اداری با بخش‌های مختلف است که همین امر اهمیت آمار و برنامه‌ریزی را دوچندان می‌کند.
جهانبخش با بیان اینکه شهرداری‌ها وظایف متعددی در اداره شهر دارند و بر همین اساس نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستند، گفت: تدوین چشم‌انداز ۲۰ ساله شهرداری بندرعباس با برش‌های پنج ساله یکی از اقداماتی است که در زمینه برنامه‌ریزی هرچه بهتر صورت گرفته و اکنون در سال نخست از برش پنج ساله اول هستیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی‌ها محسوب می‌شود، توجه به این بخش اساسی در مجموعه شهرداری بندرعباس طی سال‌های اخیر افزایش یافته است.
وی در انتها نیز با تبریک این روز به تمامی کارکنان و مدیران این بخش در شهرداری بندرعباس، از عنوان کرد: تدوین آمارنامه سال‌های ۹۶ و ۹۷ شهرداری بندرعباس جزو اقدامات اخیر مدیریت برنامه‌ریزی، آمار و بودجه بوده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *