ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

“غلامرضا صنعتگر” مسئول کمیته هنری تانگ سودو ایران شد

“غلامرضا صنعتگر” خواننده مطرح پاپ هرمزگان نیز به عنوان مسئول کمیته هنری تانگ سودو ایران منصوب شد.

بازخبر/نماینده رسمی تانگ سودو در کشورمان با اعلام این خبر  گفت: با توجه به مقبولیت و منش پهلوانانه غلامرضا صنعتگر، تصمیم گرفته شد پس از مذاکره با وی از قابلیت های این هنرمند در انجمن تانگ سودو کشورمان بهره ببریم.

رحیم سهراب زاده با اشاره به اینکه باید در زمینه همگانی کردن این ورزش رزمی بیش از پیش تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ با گرفتن مجوز از وزارت ورزش و جوانان فعالیتمان را شروع کردیم؛  دفتر مرکزی سبک ما در بندرعباس است.

وی اظهار کرد: این سبک برگرفته از کاراته ژاپنی است که ضربات مشت را هم شامل می شود و دارای بخش اجرای فرم و مبارزه و دفاع شخصی است.

نماینده رسمی تانگ سودو در کشورمان با اشاره به اینکه این سبک در ۹۰ کشور جهان، به ویژه در کشورهای امریکایی و اروپایی اجرا می شود، اضافه کرد: به طور حتم باحضور چهره هایی همچون غلامرضا صنعتگر در آینده بیش از پیش از این رشته ورزشی خواهید شنید.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *