آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اهدای بیش از ۴۵۰۰ اصله نهال به شهروندان بندرعباسی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۵۰۰ اصله نهال به شهروندان بندرعباسی اهدا و یا به درخواست آنان در محل سکونت شان کاشته شده است.

بازخبر/   مصطفی خادم ، افزود: در راستای اجرای طرح شهروند شهر سبز نیز بیش از هزار شاخه گل فصلی بصورت رایگان بین شهروندان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: نخل زینتی، چریش، گاروم زنگی، لیمو، گل ابریشم، جم ، بنجامین، گل کاغذی و توت از مهمترین نهال های کاشته شده و اهدایی به شهروندان بوده است.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس، هدف از اجرای این طرح را توسعه فضای سبز شهری، زیبا سازی نما و منظر شهری ، ترغیب مردم به نگهداری از گل ها و گیاهان و همچنین مقابله با آلودگی هوا عنوان کرد.

مصطفی خادم اظهار داشت: طرح شهروند شهر سبز و اهداء نهال رایگان به شهروندان از ابتدای سال جاری آغاز شده است و بدلیل استقبال خوب شهروندان ادامه می یابد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت فرم درخواست نهال به این سازمان و دریافت اصله نهال به نهالستان های مربوطه مراجعه کنند.

رئیس سازمان سیما منظر و فصای سبز شهری شهرداری بندرعباس بیان کرد: این امکان هم فراهم شده است که شهروندان بصورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی http://smfazayesabz.bandarabbas.ir/ نهال درخواستی خود را سفارش دهند.

مصطفی خادم در پایان بر اهمیت تقویت همکاری بین مردم و ادارات و نهادها با این سازمان در توسعه ، نگهداری و حفظ فضای سبز تأکید کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *