چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
فرماندار شهرستان بندرعباس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در تالارهای عروسی یک ضرورت است

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: بازرسان مرکز بهداشت و ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس به طور محسوس و نامحسوس از فرایند فعالیت تالارها بازدید خواهند کرد و در صورت مشاهده عدم رعایت نکات بهداشتی با آنها برخود خواهد شد.

بازخبر/عزیزاله کناری روز گذشته(اول آبان ماه) در نشست با تالار داران بندرعباس، افزود:  ویروس کرونا برای همه افراد جامعه یک تهدید جدی است و فعلا تنها راه در امان ماندن از شر این ویروس رعایت دقیق پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشت است.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی عمومی شامل استفاده از ماسک، عدم خروج غیر ضروری از منزل، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست و صورت است.

کناری بیان کرد: توزیع ماسک به افراد فاقد ماسک درب ورودی سالن ها، با فاصله قرار دادن صندلی های سالن ها، بسته بندی ظروف پذیرایی قبل از حضور میهمانان و حتی المقدور استفاده از فضای باز سالن ها از مواردی هستند که باید در تالارها و سالن ها انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس بیان کرد: مدیران تالارها ضمن رعایت صد درصدی پروتکل های بهداشتی تیم بازرسی را در محیط کاری خود فعال کنند تا به مهمانان تذکرات لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را بدهند و تیم بازرسی ستاد کرونا شهرستان نیز که از بین افراد داوطلب بصورت افتخاری تشکیل شده است به طور نامحسوس از سالن ها بازدید بعمل خواهند آورد.

کناری در پایان گفت: مدیران سالن ها هنگام منعقد کردن قرارداد به صاحبان مجالس تاکید کنند تا تعداد دعوتی های خود را به حداقل برسانند و طبق ساعت معین شده مراسم تمام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *