ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرماندار شهرستان بندرعباس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در تالارهای عروسی یک ضرورت است

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: بازرسان مرکز بهداشت و ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس به طور محسوس و نامحسوس از فرایند فعالیت تالارها بازدید خواهند کرد و در صورت مشاهده عدم رعایت نکات بهداشتی با آنها برخود خواهد شد.

بازخبر/عزیزاله کناری روز گذشته(اول آبان ماه) در نشست با تالار داران بندرعباس، افزود:  ویروس کرونا برای همه افراد جامعه یک تهدید جدی است و فعلا تنها راه در امان ماندن از شر این ویروس رعایت دقیق پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشت است.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی عمومی شامل استفاده از ماسک، عدم خروج غیر ضروری از منزل، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست و صورت است.

کناری بیان کرد: توزیع ماسک به افراد فاقد ماسک درب ورودی سالن ها، با فاصله قرار دادن صندلی های سالن ها، بسته بندی ظروف پذیرایی قبل از حضور میهمانان و حتی المقدور استفاده از فضای باز سالن ها از مواردی هستند که باید در تالارها و سالن ها انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس بیان کرد: مدیران تالارها ضمن رعایت صد درصدی پروتکل های بهداشتی تیم بازرسی را در محیط کاری خود فعال کنند تا به مهمانان تذکرات لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را بدهند و تیم بازرسی ستاد کرونا شهرستان نیز که از بین افراد داوطلب بصورت افتخاری تشکیل شده است به طور نامحسوس از سالن ها بازدید بعمل خواهند آورد.

کناری در پایان گفت: مدیران سالن ها هنگام منعقد کردن قرارداد به صاحبان مجالس تاکید کنند تا تعداد دعوتی های خود را به حداقل برسانند و طبق ساعت معین شده مراسم تمام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *