آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس:

حق نوار مرزی پرستاران هرمزگان اعمال شود/استخدام پرسنل شرکتی اولویت دارد

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس و توابع از برگزاری نشست مشترک اعضای هیئت های مدیره نظام پرستاری بندرعباس، میناب، بندرلنگه و توابع با رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

بازخبر/ندا سلطانی شاه آبادی   گفت: در این نشست که در سالن اجتماعات کوثر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، مشکلات و مطالبات جامعه پرستاری استان در حضور محمد آشوری، نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس با اشاره به مطالبات پرستاران و موارد مطروحه در این نشست خاطرنشان کرد: برقراری حق نوار مرزی، پیشنهاد تخصیص ردیف بودجه اعتباری ویژه پرستاران به مجلس، پیگیری اجرای قانون تعرفه گذاری که از سال ۸۶ در مجلس به تصویب رسیده و به دلایل مختلف هنوز اجرایی نشده است و موضوع استخدام پرسنل شرکتی شاغل در بخش های درمانی مطرح شد.

سلطانی شاه آبادی بیان کرد: همچنین مشکل اسکان پرستاران شاغل در بشاگرد و نبود خوابگاه یا پانسیون مناسب در این منطقه که از دلایل اصلی عدم ماندگاری نیروهای پرستار در شرق استان است، بازنشستگی پیش از موعد پرستاران، عدم اجرای قانون ارتقاء بهره وری در بیمارستانهای (تامین اجتماعی، خصوصی و نظامی) و برقراری ۵۰ درصد فوق العاده ویژه پرستاران از دیگر مطالبات پرستاران استان در این جلسه بود.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: پرستاران به عنوان پیشگامان و مبارزان خط مقدم مقابله با کرونا در شرایط سخت جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و برای نجات جان بیماران تلاش می کنند تا در این روزهای سخت مرحمی بر آلام بیمارن باشند.

دکتر حسین فرشیدی با اشاره به وضعیت بیماری کووید ۱۹، شرایط اپیدمی کرونا در استان را وابسته به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان دانست و عنوان کرد: در صورت کاهش استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری با موج شدید تری نسبت به ماه های گذشته مواجه خواهیم بود.

وی خواسته ها و مطالبات کادر پرستاری را به حق دانست و اظهار کرد: زحمات و تلاش های پرستاران به ویژه در شرایط بیماری کووید ۱۹ بر هیچ کس پوشیده نیست، امیدواریم بتوانیم مسائل و مشکلات این حوزه را به حداقل ممکن برسانیم.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *